vuodelta 10 vuoden ikään asti

Jäsenyysrakennetta voidaan analysoida melko nopeasti, mikä johtuu yksinkertaisesti siitä, että Tinder keskittyy hyvin tiettyyn kohderyhmään. Tinderissa nuoret, jopa noin 25-vuotiaat, kääntyvät alustaan. Samalla tämä on syy siihen, että useimmissa tapauksissa se on itse asiassa vähemmän todellisista kumppanuuksista. Lisäksi monet asiantuntijat epäilevät selkeää suuntausta miesten ylijäämään, jota yritys ei ole vielä vahvistanut markkinoinnin vuoksi. Siksi tällä hetkellä ei ole mahdollista sanoa tarkasti, kuinka suuri miesten ylijäämä on täsmälleen.

Rekisteröitymisen yhteydessä, joka tapahtuu heti sovelluksen lataamisen jälkeen, vaaditaan ensin muutamia henkilötietoja. Nämä ovat tärkeitä, jotta ohjelma voi myöhemmin tunnistaa, millä henkilöillä niin sanottu "ottelu" on mahdollista. Erittäin keskeinen asia, joka on vieläkin tärkeämpi Tinderille, on profiilikuvan lataaminen. Jos näin tapahtuu, sovellus voidaan jo hyödyntää kokonaan. kytkentä periaate. Yksi Tinderiin rekisteröitynyt henkilö määrittelee kohdeyleisönsä itse ja saa sitten suositellut henkilöt tämän järjestelmän mukaisesti. Prosessissa henkilö saa vain näytetyt kuvat ja alussa ei ole lainkaan mahdollisuutta ilmoittaa itseään toisen henkilön harrastuksista tai eduista. Itse asiassa Tinder on hyvin keskittynyt ulkopuolelle. Pyyhkäisemällä näytön yli kaikki kirjautuneet käyttäjät voivat nyt antaa toiselle henkilölle signaalin, jos hän löytää sen houkuttelevaksi tai ei. Jos molemmat osapuolet ovat niin itsenäisesti kiinnostuneita, ne välitetään Tinderin välityksellä. yhteyttä. Tiedonsiirto itse alustan kautta siirtyy kuitenkin useimmissa tapauksissa yksityiselle sektorille lyhyessä ajassa myöhemmin.